Sunday 15 February 2015

Little Haul



Zaterdag ben ik naar de stad geweest, en heb ik wat leuke dingen gekocht! Ik heb alles in de sale kunnen kopen, dus dat scheelt nog eens wat geld ;)




ik weet niet meer waar ik deze heb gekocht *schaam schaam* Maar ik ben er wel verliefd op!
Deze blush komt uit de december collectie van essence {de limited edition} maar is bij heel veel outlets nog gewoon te koop, zoals bij de prijsmepper, en misschien nog wel in de kortingsbakken van essence (review komt nog!) (1,-)

In de kortings bak bij de kruidvat vond ik dit palletje van catrice voor 2,50  , en hij  was eerst 4,50  dus ook weer veel korting! :)

Nu komen we bij het leukste {vind ik zelf} Deze handschoenen heb ik voor 3,- kunnen kopen bij de H&M, en ze zijn echt super leuk!

Ook kocht ik.... KATTENOORTJES, ik ben echt super verslaafd, en deze zag ik 2/3 maanden geleden ook al, en toen was dit de laatste, en hij is niet verkocht, en nu heb ik ze dus gekocht, waar ik super blij mee ben! :) {eerst lagen ze er steeds niet meer, maar nu vond ik ze in eens tussen de haarbanden van de kleine kindjes, heheheh}

{bij de H&M kinderafdeling is het nu 1+1, daarom heb ik alles van de H&M voor 3,- gekocht}

Wat zou jij ook kopen?
Liefs

No comments:

Post a Comment

Copyright © 2015. All rights reserved. Designed By Valblogin